M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Diners Club zorganizował akcję reklamową swoich kart

Serwis Dzienny | 12 czerwca 2003, 00:00

Firma Diners Club przygotowała kampanię reklamową kart płatniczych swojej marki, która potrwa do końca czerwca br. Według Magdy Kupidłowskiej z...

Firma Diners Club przygotowała kampanię reklamową kart płatniczych swojej marki, która potrwa do końca czerwca br. Według Magdy Kupidłowskiej z Diners Club Polska jest to kampania wizerunkowa, której celem jest budowanie świadomości marki Diners Club na polskim rynku. Wykorzystano w niej nośniki reklamy zewnętrznej (typu backlight oraz megaboard) w najważniejszych punktach Warszawy oraz reklamy emitowane w telewizji TVN24, w internecie (m.in. biznesnet.pl, money.pl, effin.pl, golf.pl, travelplanet.pl i pb.pl) oraz reklamę prasową w "Kalejdoskopie". Adaptację reklam oraz planowanie i zakup mediów na potrzeby tej kampanii przygotowała agencja Adliner. Diners Club International jest operatorem jednego z 4 największych tego typu firm (obok Visa International Service Association, MasterCard i American Express). Firma należy do Citigroup, w Polsce działa od 6 lat, karty płatnicze Diners Club wydają 3 banki: PKO Bank Polski, Kredyt Bank oraz BPH PBK, są one również oferowane bezpośrednio przez biuro Diners Club Polska, do tej pory w naszym kraju wydano 16 tys. tych kart. Jest to produkt kierowany do grupy raczej zamożniejszych klientów, często podróżujących służbowo i prywatnie, dla których ważna jest elastyczność finansowa (Diners Club oferuje długi okres spłaty - do 59 dni). (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,