Zagranica

Kim Kosak obejmie stanowisko szefowej reklamy marki Chevrolet

Koncert General Motors Corp. wybrał Kim Kosak na stanowisko dyrektora reklamy i promocji sprzedażowych brandu Chevrolet. Wcześniej zajmowała ona podobne...

Koncert General Motors Corp. wybrał Kim Kosak na stanowisko dyrektora reklamy i promocji sprzedażowych brandu Chevrolet. Wcześniej zajmowała ona podobne stanowisko, będąc odpowiedzialną za markę Cadillac. Kim Kosak pracowała cztery lata temu nad brandem Chevrolet na stanowisku assistant brand manager. Wtedy zajmowała się modelem Silverado. Ostatnio brandem Chevrolet zajmowali się: Mac Whisner, truck advertising manager, i Jim Jandasek, car advertising manager. General Motors zamierza popracować nad polepszeniem reklamy i sprzedaży brandu Chevrolet, wspierając mające wejść na rynek w ciągu najbliższych 20 miesięcy 9 nowych modeli. Budżet reklamowy Chevroleta obsługuje należąca do Interpublic Group of Cos. agencja reklamowa Campbell-Ewald. Marką Cadillac zajmie się teraz Christopher Hamer, director of communications w dziale OnStar koncernu General Motors. (“Advertising Age”)