Kraj

GMG Media Group przesuwa premierę sportowo-marketingowego projektu Team 7

GMG Media Group, pracująca nad dużym projektem marketingu sportowego, zapowiada opóźnienie kampanii reklamowej i innych planowanych działań. Przypomnijmy - GMG...

GMG Media Group, pracująca nad dużym projektem marketingu sportowego, zapowiada opóźnienie kampanii reklamowej i innych planowanych działań. Przypomnijmy – GMG Media Group tworzy projekt marketingu sportowego o nazwie Team 7. W ramach projektu tworzona jest grupa zrzeszająca kilkudziesięciu polskich olimpijczyków przygotowujących się do udziału w igrzyskach olimpijskich Ateny 2004. Sportowcy tworzący grupę reprezentują 10 dyscyplin olimpijskich (bez lekkoatletów zrzeszonych w innej grupie). GMG będzie reprezentować polskich sportowców w kontaktach ze sponsorami, otaczać ich opieką agentów sportowych i budować indywidualnie ich wizerunek. Premiera Team 7 miała nastąpić jeszcze w czerwcu, zostanie jednak przesunięta na wrzesień br. Jak mówi Grzegorz Jadowski, dyrektor generalny GMG Media Group, głównym powodem poślizgu są przeciągające się rozmowy ze związkami sportowymi w poszczególnych dyscyplinach. “Cały czas prowadzimy rozmowy, ale związki są kompletnie nieprzygotowane, by udzielić nam informacji potrzebnych do zbudowania pełnej oferty dla potencjalnych sponsorów” – wyjaśnia Jadowski. Jego zdaniem kilka dużych firm, m.in. z branż: telekomunikacyjnej, FMCG i finansowej, jest poważnie zainteresowanych sponsorowaniem Team 7, jednak do ostatecznych decyzji wymagają one m.in., by swoje warunki dotyczące sponsorowania reprezentacji olimpijskiej określiła Polska Federacja Olimpijska. “To wszystko wpływa na przedłużanie się rozmów ze sponsorami i na odroczenie rynkowej premiery Team 7” – mówi Jadowski. Po premierze, jesienią br., ma ruszyć kampania (która potrwa aż do igrzysk w lipcu 2004 r.), promująca dyscypliny sportowe i poszczególnych sportowców Team 7. W kampanii wykorzystane zostaną: telewizja, prasa, radio, outdoor i internet oraz działania pozamediowe – m.in. na początku 2004 r. GMG zorganizuje trzy duże imprezy sportowe z udziałem światowych gwiazd z wybranych dyscyplin. Ważną częścią działań będą dwa cykliczne programy telewizyjne – jeden odsłaniający kulisy przygotowań sportowców do olimpiady, drugi – prezentujący sylwetki najlepszych sportowców. Zdaniem Jadowskiego najbardziej zaawansowane rozmowy GMG prowadzi w tej sprawie z TVN-em. GMG Media Group to grupa firm związanych z marketingiem, zawiązana specjalnie na potrzeby stworzenia i obsługi Team7. W jej skład wchodzi m.in. studio filmowe, agencja interaktywna, agencja PR czy firmy organizujące eventy. (MG)