M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Compaq wprowadza nowe pecety przeznaczone dla małych firm

Serwis Dzienny | 8 września 1999, 00:00

Firma Compaq wprowadza na rynek serię niedrogich pecetów Prosignia 300. Cena jest najniższa ze wszystkich dostępnych w Polsce komputerów markowych:...

Firma Compaq wprowadza na rynek serię niedrogich pecetów Prosignia 300. Cena jest najniższa ze wszystkich dostępnych w Polsce komputerów markowych: konfiguracja z procesorem Celeron 400 kosztuje 2199 zł netto, a z procesorem Pentium III 450 Mhz - 3299 zł. Cały projekt był przygotowywany przez kilka miesięcy i rozpoczął się od badań prowadzonych w Polsce przez Gallupa. Okazało się,Ęże małe i średnie polskie firmy wymagają, oprócz przystępnej ceny, możliwości rozbudowy standardowymi podzespołami. Promocja komputera obejmie działania PR, przygotowane przez agencję The Rowland Company. Kampania reklamowa przygotowana przez Corporate Profiles DDB będzie obecna wyłącznie w prasie: w magazynach komputerowych, dziennikach i tygodnikach kolorowych, potrwa 5 tygodni i ma osiągnąć 323 GRP. Jej główne hasło to: "Mniej złotych za markę". Działania BTL obejmą telemarketing wychodzący do 10 tys. firm i mailing do takiej samej liczby potencjalnych klientów. (TW)