Zagranica

Bank HSBC rozpoczyna kampanię promocyjną "post-SARS"

Bank HSBC z Hongkongu przygotował kampanię reklamową "Support Hong Kong". Została ona przygotowana przez Bates Worldwide (Cordiant Communications Group). Ma...

Bank HSBC z Hongkongu przygotował kampanię reklamową “Support Hong Kong”. Została ona przygotowana przez Bates Worldwide (Cordiant Communications Group). Ma ona na celu wsparcie lokalnej gospodarki, która ucierpiała w wyniku wybuchu epidemii choroby SARS. Bank chce odciążyć kosumentów spłacających kredyty, a pracujących w branżach najbardziej dotkniętych przez SARS, takich jak kina, hotele, restauracje czy turystyka. Bank oferuje także rabaty konsumentom płacącym za pomocą jego kart kredytowych za zakupy czy za posiłki na mieście – ma to pomóc sklepom i restauracjom, które bardzo ucierpiały, bo konsumenci przerażeni epidemią zaczęli unikać tego typu miejsc publicznych. Kampania mediowa wspierająca akcję obejmuje telewizję, outdoor i prasę, prowadzona będzie przez całe lato, a później być może zostanie przeniesiona na inne rynki azjatyckie. (“Advertising Age”)