Zagranica

Heinz sponsoruje serial poświęcony rodzinnemu gotowaniu

Heinz sponsoruje dziesięcioodcinkowy serial telewizyjny pt. "Dinners Doctor" w brytyjskiej telewizji Channel 5. Pomysł programu przygotowała agencja marketingowa Spring London...

Heinz sponsoruje dziesięcioodcinkowy serial telewizyjny pt. “Dinners Doctor” w brytyjskiej telewizji Channel 5. Pomysł programu przygotowała agencja marketingowa Spring London należąca do Leo Burnett (Grupa Publicis). Serial kierowany jest do kobiet – gospodyń domowych – i ma koncentrować się na codziennych problemach żywienia całej rodziny. Ma omawiać m.in. sposoby na odciągnięcie dzieci od telewizorów, nakłanianie ich do jedzenia warzyw i owoców oraz powstrzymywanie od podjadania między posiłkami i rozrabiania przy stole. “Dinners Doctor” powstał jako odpowiedź na wyniki badań konsumenckich. Jest kierowany do słabiej zarabiających gospodyń domowych posiadających młodą rodzinę.