Kraj

Na razie tylko jedna nominacja dla Polski w Cannes 2003

Agencja interaktywna OS3 Multimedia jest na razie jedynym reprezentantem Polski na tegorocznym jubileuszowym festiwalu Cannes Lions 2003 we Francji, uhonorowanym...

Agencja interaktywna OS3 Multimedia jest na razie jedynym reprezentantem Polski na tegorocznym jubileuszowym festiwalu Cannes Lions 2003 we Francji, uhonorowanym miejscem na short-liście. W kategorii Cyber Lion zgłoszona przez agencję witryna znalazła się wśród innych 13 wyróżnionych na short-liście projektów sklasyfikowanych jako corporate information. Na pozostałych ogłoszonych wczoraj short-listach prac w kategoriach outdoor i prasa nie ma polskich agencji. W czwartek będzie ogłoszona lista nominowanych w kategoriach direct marketing i media. Short-lista w najbardziej oczekiwanej kategorii – film – zostanie ogłoszona w sobotę. Wtedy też zostanie upubliczniona lista nagrodzonych nagrodami specjalnymi.

Polskie agencje reklamowe wysłały w tym roku na festiwal w sumie 71 prac, najwięcej w kategorii reklama prasowa i plakat – 45, poza tym – 21 filmów reklamowych, dwie prace w kategorii media, dwie directmarketingowe oraz jedną pracę internetową. Najwięcej prac – 19 – przesłała agencja Leo Burnett Warszawa, na drugim miejscu jest agencja McCann-Erickson Warszawa – 13, a na trzecim J. Walter Thompson/Parintex – 9. Pozostałe zgłoszenia to: G7 (7 prac), Ad Fabrika/FCB (4), Corporate Profiles DDB (4), Scholz & Friends Warszawa (4), Lowe GGK (2), Saatchi & Saatchi Warszawa (2), TBWAWarszawa (2), Euro RSCG Dialog (1), OS3 Multimedia (1), Starcom (1), Lowe Brand (1) i Grey Worldwide Warszawa (1). (AMS)