Kraj

Statoil Polska przeprowadzi letnią kampanię "Letnie dobra w letniej cenie"

Firma Statoil Polska przeprowadzi w ciągu wakacji kampanię reklamową pod hasłem "Letnie dobra w letniej cenie". "Jej celem będzie przedstawienie...

Firma Statoil Polska przeprowadzi w ciągu wakacji kampanię reklamową pod hasłem “Letnie dobra w letniej cenie”. “Jej celem będzie przedstawienie oferty detalicznej na stacjach Statoil jako istotnego elementu w portfolio naszych usług” – mówi Agnieszka Brukszo, marketing director w Statoil Polska. Kampania, która będzie miała miejsce w lipcu i sierpniu br., została przygotowana od strony kreacyjnej przez agencję reklamową Lowe GGK. Grupą docelową kampanii będą osoby należące do stałej grupy docelowej Statoil, czyli głównie mężczyźni (75 proc.) w wieku 25-45 lat. W ramach kampanii na stacjach benzynowych Statoil pojawią się plakaty zachęcające do zakupu produktów kojarzących się z latem (m.in. kawa, lody, zimne napoje, sprzęt do pływania). Ponadto w ramach akcji do zakupu produktów będą zachęcały hostessy. Agnieszka Brukszo nie chce jeszcze zdradzać szczegółów dotyczących kampanii reklamowej wspierającej tę akcję w mediach. (PU)