M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Egmont przygotował wakacyjne wsparcie dla tygodnika "Kaczor Donald"

Serwis Dzienny | 23 czerwca 2003, 00:00

Wydawnictwo Egmont Polska przygotowało letnią kampanię promocyjną swojego flagowego tytułu adresowanego do dzieci - tygodnika "Kaczor Donald". Począwszy od lipca...

Wydawnictwo Egmont Polska przygotowało letnią kampanię promocyjną swojego flagowego tytułu adresowanego do dzieci - tygodnika "Kaczor Donald". Począwszy od lipca br. do połowy sierpnia br., co tydzień na plażach Bałtyku będą się odbywać imprezy promocyjne w ramach roadshow pod hasłem "Kacze Lato" (weekendowe eventy będą miały miejsce we Władysławowie, Sopocie, Darłowie, Łebie, Mielnie i Ustce). Wydawnictwo przygotowało je wespół z firmą Phoenix Media specjalizującą się w usługach marketingowych z zakresu out-of-home. W trakcie każdego spotkania z dziećmi (grupa docelowa to czytelnicy tygodnika, czyli dzieci w wieku 7-12 lat, z przewagą chłopców) będą organizowane konkursy, gry i zabawy plażowe. Warunkiem uczestnictwa będzie zakup egzemplarza tygodnika. Specjalna impreza odbędzie się w Sopocie w drugi weekend lipca br., kiedy to ukaże się jubileuszowe 400. wydanie magazynu, do którego dołączony zostanie specjalny gadżet - radio z latarką (w jej trakcie dzieci będą mogły korzystać m.in. z tzw. eurobungee i bungee run). Jubileuszowi będzie towarzyszyć kampania reklamowa w telewizji i radiu (Radio Zet) przygotowana przez agencję reklamową Polskie Zakłady Przemysłu Reklamowego (PZPR) oraz dom mediowy Media Group. Działania reklamowe potrwają dwa tygodnie. Według Barbary Stykowskiej, promotion & advertising managera w Egmont Polska, średni nakład "Kaczora Donalda" wynosi od 100 do 120 tys. egzemplarzy. Zwroty szacuje się na poziomie 20-25 proc. Egmont Polska wydaje również inne tytuły adresowane do dzieci w różnym wieku, m.in. "Barbie", "Księżniczka", "Disney i ja" czy "Kubuś Puchatek". (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,