M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agora uruchamia firmę SociAll

Maciej Florek | 6 września 2011, 06:00

Nowy podmiot będzie się specjalizować w prowadzeniu działań reklamowych w social mediach. Ofertę kieruje do agencji reklamowych, domów mediowych i firm z sektora MŚP.

Agora SA utworzyła nową firmę specjalizującą się w działaniach społecznościowych - SociAll. Pokieruje nią Patrycja Matul, która ostatnio zajmowała się m.in. rozwojem SearchLabu, agencji specjalizującej się w kampaniach SEM.

W ofercie SociAll znajdują się takie kompetencje, jak: przygotowanie i realizacja strategii obecności i komunikacji w mediach społecznościowych, budowa i moderacja fan page'ów, aplikacji, gier z elementami product placementu, blogów oraz tworzenie stron dedykowanych, WoMM, organizowanie eventów, gier miejskich, audyty obecności w social mediach, a także badanie wizerunku marek w sieci. SociAll chce także prowadzić działania dedykowane dla brandów skierowanych do nastolatków, kobiet i fanów sportu. Oferta skierowana jest do agencji reklamowych i domów mediowych oraz do firm z sektora MŚP.

Klientami Agory w ramach social mediów są m.in.: Toyota, ING Życie, Deutsche Bank czy Ford. Usługi SociAll będą również częścią pakietów wielomedialnych przygotowywanych przez Agorę. Dodatkowo firma będzie uczestniczyć w przetargach dotyczących mediów społecznościowych.

Grupa SociAll liczy kilkanaście osób, są to zarówno osoby pracujące wcześniej w wydawnictwie, jak i pracownicy agencji interaktywnych. Ekspertami Grupy są m.in.: Michał Kreczmar, Paweł Wujec i Marta Klimowicz. Z agencją współpracują także m.in.: Grzegorz Marczak, Paweł Tkaczyk, Maciej Budzich i wiele innych osób związanych z branżą interaktywną.

Do tej pory kampanie w mediach społecznościowych realizowane dla klientów Agory prowadził dział projektów specjalnych spółki.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,