M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Visa daje szansę detalistom

Serwis Dzienny | 9 września 1999, 00:00

Kilka dni temu rozpoczęła się kampania BTL Visy skierowana do detalistów pod hasłem "Visa - nie przegap swojej szansy". Jej...

Kilka dni temu rozpoczęła się kampania BTL Visy skierowana do detalistów pod hasłem "Visa - nie przegap swojej szansy". Jej celem jest zwiększenie liczby punktów handlowych i usługowych akceptujących karty płatnicze systemu Visa. Kampania jest prowadzona wspólnie przez VisęĘInternational i trzy centra autoryzacji: PolCard, centrum Pekao SA i WBK, a przygotowała ją agencja Tequila Poland. Przedstawiciele handlowi centrów autoryzacji odwiedzą dziesiątki tysięcy placówek i przedstawią korzyści z przyjmowania kart Visa. Są wyposażeni w odpowiednie materiały, m.in. broszurę przygotowaną przez Tequilę. Dodatkowo przeprowadzany jest konkurs dla najlepszych reprezentantów handlowych, w którym nagrodami są 3 wycieczki, m.in. do USA. Sieć akceptacji kart Visa w Polsce na koniec czerwca br. wynosiła 60,5 tys. punktów, w tym 12,1 tys. elektronicznych terminali POS. Kampania potrwa do końca października, na koniec roku Visa chce mieć około 100 tys. punktów akceptujących karty. (JS)