Kraj

BRE Leasing promuje usługi leasingowe dla MŚP

Do końca czerwca potrwa kampania reklamowa BRE Leasing. Jej celem jest zwiększenie liczby transakcji w zakresie usługi BRELeasing48h kierowanej do...

Do końca czerwca potrwa kampania reklamowa BRE Leasing. Jej celem jest zwiększenie liczby transakcji w zakresie usługi BRELeasing48h kierowanej do segmentu małych i średnich firm. Do tej pory BRE Leasing kojarzony był przede wszystkim z usługami leasingowymi dla dużych przedsiębiorstw. Przekaz reklamowy podkreśla podstawowe zalety usług BRE Leasing z punktu widzenia drobnych przedsiębiorców – szybkość i łatwość zawarcia transakcji. Ilustracją tych zalet jest samochód (czyli przedmiot transakcji leasingowej) pokazany jako fast food. Kampania toczy się przede wszystkim w prasie – w mediaplanie znalazły się: “Rzeczpospolita”, “Gazeta Wyborcza”, “Wprost”, “Polityka”, “Newsweek”, “Gazeta Prawna”, “Puls Biznesu”, “Przegląd Podatkowy”, “Prawo Przedsiębiorcy”, “Gazeta MSP”, “Gazeta Finansowa”, “Serwis Finansowo-Księgowy”, “Business Week”. Dodatkowo wykorzystywane jest także radio (Radio PIN) i internet (m.in. Onet, Wirtualna Polska, Mojeauto.pl, BiznesPolska.pl, Money.pl, Expander.pl, Bankier.pl). Budżet działań nie został ujawniony. Kampanię przygotowała agencja DougFaberFamily, która w kwietniu br. wygrała przetarg na budżet BRE Leasing (o czym informowaliśmy w DS “MMP” z dnia 29.04). Planowaniem i zakupem mediów dla grupy BRE Banku, w skład której wchodzi BRE Leasing, zajmuje się dom mediowy Brand & Media OMD. (MG)