Kraj

OgilvyOne rozpocznie akcję guerilla marketing dla Unicom Bols Group

Agencja marketing services OgilvyOne zajmie się obsługą projektu guerilla marketing dla firmy alkoholowej Unicom Bols Group (UBG). Jego osnowę stanowić...

Agencja marketing services OgilvyOne zajmie się obsługą projektu guerilla marketing dla firmy alkoholowej Unicom Bols Group (UBG). Jego osnowę stanowić będzie otwarcie (w najbliższy weekend) baru firmowego UBG na plaży jednego z najmodniejszych kąpielisk nad Bałtykiem – w Dębkach k. Karwi. OgilvyOne będzie odpowiedzialna za strategię i realizację wszystkich działań promocyjnych związanych z działalnością lokalu o nazwie The Beach. “Bar będzie czynny przez okrągłą dobę. Jego wsparcie promocyjne ma być oparte na niestandardowych rozwiązaniach marketingowych, jednak ich szczegółów nie mogę na razie ujawnić” – mówi Filip Wołowski, managing director OgilvyOne. Na razie wiadomo, że otwarciu baru będzie towarzyszyć start witryny internetowej, którą przygotuje Ogilvy Interactive. Ponadto The Beach będzie reklamowany na kartkach pocztowych dystrybuowanych w sieci firmy Między Nami. UBG nawiązał współpracę z OgilvyOne bez przetargu. Informacja o wysokości budżetu projektu nie została podana. (JP)