Zagranica

"Glamour" promuje swoją markę za pomocą płyt CD

"Glamour", wydawany przez Conde Nast, wprowadzi na rynek w przyszłym tygodniu serię płyt CD z muzyką. Płyty zostaną przygotowane przez...

“Glamour”, wydawany przez Conde Nast, wprowadzi na rynek w przyszłym tygodniu serię płyt CD z muzyką. Płyty zostaną przygotowane przez Warner Music (koncern należący do AOL Time Warner). Debiut płyt “Glamour” zostanie wsparty działaniami marketingowymi, m.in. w telewizji. Na płycie znajdą się piosenki takich artystów jak: Justin Timberlake, Moby oraz Britney Spears. “Glamour” ukazuje się w Wielkiej Brytanii od dwóch lat i jest liderem rynkowym w sektorze miesięczników dla kobiet. Według danych ABCs za luty br. “Glamour” zanotował 23,1-proc. wzrost sprzedaży przy nakładzie 537,5 tys. egz. (“BrandRepublic”)