Kraj

Statoil Polska i Tesco przeprowadzą wspólną akcję marketingową

Koncern Statoil Polska i sieć hipermarketów Tesco przeprowadzą latem wspólną akcję promocyjną. "Jej celem będzie zwiększenie liczby osób odwiedzających stacje...

Koncern Statoil Polska i sieć hipermarketów Tesco przeprowadzą latem wspólną akcję promocyjną. “Jej celem będzie zwiększenie liczby osób odwiedzających stacje Statoil oraz przyciągnięcie uwagi klientów sieci Tesco” – mówi Agnieszka Brukszo, marketing director w Statoil Polska. Akcja będzie miała miejsce od 30 czerwca do 3 sierpnia br. na 13 stacjach Statoil w Warszawie oraz w 5 hipermarketach Tesco. Akcja promocyjna przygotowana została przez agencję reklamową Lowe GGK i jej częścią ma być konkurs, w którym główną nagrodą będzie samochód Citroen C3. Osoby, które zatankują paliwo na stacjach Statoil za przynajmniej 50 zł, otrzymają podwójny kupon promocyjny. Jedna jego część umożliwi uzyskanie 5 zł zniżki przy dokonaniu zakupów w Tesco za przynajmniej 99 zł – druga część będzie spełniała funkcję kuponu konkursowego. Klienci sklepu Tesco przy zakupach na minimum 50 zł otrzymają także podwójny kupon, którego jedna część umożliwi wzięcie udział w losowaniu samochodu, druga z kolei uprawniać będzie do uzyskania 9 zł zniżki na myjnie Statoil. Klienci z kuponami konkursowymi ze sklepu Tesco chcący wygrać samochód będą musieli wrzucać je do pudełek z losami na stacjach Statoil, a klienci z kuponami ze stacji Statoil muszą je umieścić w podobnych pojemnikach w sklepach Tesco. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie bedzie podanie odpowiedzi na pytanie konkursowe. Akcja promocyjna wsparta będzie materiałami POS na stacjach Statoil i w sklepach Tesco oraz reklamą w Radiu Eska. Firmy nie podają wysokości budżetu kampanii. (PU)