M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

80 stacji telewizyjnych w "To & Owo" na 10 lat istnienia

Serwis Dzienny | 10 września 1999, 00:00

10. rocznicę istnienia obchodzi tygodnik "To & Owo" łódzkiego wydawnictwa Midas (większościowe udziały w spółce są polskie, mniejszościowe - niemieckie)....

10. rocznicę istnienia obchodzi tygodnik "To & Owo" łódzkiego wydawnictwa Midas (większościowe udziały w spółce są polskie, mniejszościowe - niemieckie). "To & Owo" było pierwszym na rynku TV-guide'm. Od początku postawiło na prezentację programów satelitarnych, poza programami telewizji naziemnej. W tej chwili przedstawia propozycje ok. 80 stacji. Jest jedynym TV-guide'm w Polsce, któremu udało się przełamać hegemonię pism Bauera w tym segmencie. W rankingu czytelnictwa tygodników za pierwsze półrocze br. "To & Owo" z wynikiem 5,70 proc. jest zdecydowanie za "Tele Tygodniem" (23,96 proc.), ale tuż za "Tele Światem" (6,10 proc.) i wyprzedza "Imperium TV" (3,84 proc.) (SMG/KRC; CCS). Średnia sprzedaż "To & Owo" w tym roku wynosi ok. 540 tys. egz. na 700 tys. egz. nakładu. Powoli wzrasta zainteresowanie reklamodawców TV-guide'ami, w tym "To & Owo", ale poza "Tele Tygodniem" nie ma ich jeszcze w ścisłej czołówce. Istotną konkurencją dla samodzielnych TV-guide'ów są dodatki telewizyjne gazet codziennych. (KP)