M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Artur Nierychlewski przechodzi z EEI Market Research do Ipsos

Serwis Dzienny | 27 czerwca 2003, 00:00

Artur Nierychlewski, dotychczas szef badań ilościowych w EEI Market Research, przeszedł do firmy badawczej Ipsos. W Ipsos obejmie stanowisko kierownika...

Artur Nierychlewski, dotychczas szef badań ilościowych w EEI Market Research, przeszedł do firmy badawczej Ipsos. W Ipsos obejmie stanowisko kierownika badań ilościowych. Artur Nierychlewski, z wykształcenia socjolog, ma 10-letnie doświadczenie w branży badań marketingowych. W EEI Market Research kierował zespołem obsługującym m.in.: Tchibo, Erę, Multibank, 3M/Viscoplast, Polifarb, Sanofi-Synthelabo, Fazera. Wcześniej pracował w NORC w Chicago, był jednym ze współzałożycieli firmy badawczej ARC Rynek i Opinia, prowadził zajęcia na Uniwersytecie Warszawskim.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,