M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kampania informacyjna UKIE

Serwis Dzienny | 10 września 1999, 00:00

Urząd Komitetu Integracji Europejskiej (UKIE) przeprowadza kampanię informacyjną dotyczącą wejścia Polski do Unii Europejskiej. Wykonane przez Instytut Spraw Publicznych badania...

Urząd Komitetu Integracji Europejskiej (UKIE) przeprowadza kampanię informacyjną dotyczącą wejścia Polski do Unii Europejskiej. Wykonane przez Instytut Spraw Publicznych badania pozwoliły wyłonić 13 grup docelowych, do których UKIE zamierza dotrzeć z informacją o korzyściach i zmianach związanych z wejściem Polski do Unii. Docieranie to odbywać się będzie przede wszystkim za pomocą merytorycznej współpracy z publicznym radiem i telewizją. Polegać ona będzie na wprowadzaniu informacji o Unii do istniejących już telewizji i programów radiowych. Pierwsze z nich ruszyły z początkiem września. UKIE prowadzi też szeroką akcję plakatową, koniec roku to termin rozpoczęcia akcji billboardowej o ogólnokrajowym zasięgu. Na cztery lata działalności informacyjnej UKIE przeznaczył 40 mln zł. Są to środki budżetowe uzyskane z funduszu PHARE. Do tego dochodzą fundusze instytucji pozarządowych przeznaczone na prowadzenie działalności informacyjnej oraz środki finansowe poszczególnych ministerstw. (AMS)