Kraj

BrandStorm przystąpił do międzynarodowej sieci agencyjnej ICOM

Agencja reklamowa BrandStorm przystąpiła do międzynarodowej sieci niezależnych agencji reklamowych ICOM. "Chcemy zwiększyć skalę naszych działań. Po przystąpieniu do ICOM...

Agencja reklamowa BrandStorm przystąpiła do międzynarodowej sieci niezależnych agencji reklamowych ICOM. “Chcemy zwiększyć skalę naszych działań. Po przystąpieniu do ICOM staliśmy się agencją sieciową, zachowując swój niezależny charakter. Bardzo nas interesuje nawiązanie współpracy z innymi agencjami w naszym regionie Europy oraz agencjami z Niemiec, Francji i Austrii” – mówi Paweł Bińkowski, dyrektor generalny BrandStorm. Przedstawiciele agencji upatrują korzyści z przystąpienia do sieci przede wszystkim w dostępie do bieżących informacji na temat działań innych członków ICOM. BrandStorm będzie mógł korzystać z ich prezentacji, badań, case studies i używanych narzędzi marketingowych. “Ich doświadczenie będzie dla nas szczególnie ważne, przede wszystkim w kontekście rozpoczęcia obsługi firm z tych segmentów produktowych, których jeszcze nie obsługiwaliśmy” – dodaje Bińkowski. Agencja reklamowa BrandStorm powstała w 1996 r. Do grona głównych klientów należą m.in. firmy Miele i Medicover. (JP)