M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Stršer kupił udziały w firmie outdoorowej EastPlak Polska

Serwis Dzienny | 10 września 1999, 00:00

Niemiecka firma reklamy zewnętrznej Stršer City Marketing z Kolonii (SCM) kupiła 77,5 proc. udziałów w firmie outdoorowej EastPlak Polska. SCM...

Niemiecka firma reklamy zewnętrznej Stršer City Marketing z Kolonii (SCM) kupiła 77,5 proc. udziałów w firmie outdoorowej EastPlak Polska. SCM ubiegł tym samym innych potencjalnych kupców EP, m.in. południowoafrykański koncern Corpcom Ltd. i niemiecką firmę Deutsche StŠdte Reklame. Według ostatniego raportu ilościowego Stowarzyszenia Reklamy Zewnętrznej (z 30.06 br.) firma ta jest właścicielem ogólnopolskiej sieci billboardów, która liczy 1749 tablic reklamowych, co stanowi 3,4 proc. udział w tym rynku. Transakcja ta jest kolejną inwestycją niemieckiego SCM w polską branżę reklamy zewnętrznej. Firma ta jest już udziałowcem w firmach AIPA Polska oraz Outdoor City Marketing Polska (należących do Grupy Outdoor), XL Billboards Group i MAS. Z nieoficjalnych źródeł wiadomo, że niemiecki inwestor prowadzi rozmowy na temat zakupu udziałów w kolejnych firmach reklamy zewnętrznej, działających na polskim rynku, m.in. O.K. Plakat z Krakowa, Quest z Gdańska i Prescol ze Szczecina. (JP)