Kraj

Akcja SMB i FK "Czysty punkt" razem z "Super Expressem"

Akcja Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB) i Federacji Konsumentów "Czysty punkt - czysta klatka" będzie prowadzona wspólnie z "Super Expressem". Celem...

Akcja Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB) i Federacji Konsumentów “Czysty punkt – czysta klatka” będzie prowadzona wspólnie z “Super Expressem”. Celem inicjatywy jest oznaczenie nalepkami mieszkań i klatek schodowych, których mieszkańcy nie życzą sobie otrzymywania promocyjnych druków bezadresowych. Nalepki są już produkowane. Mają być one w najbliższym czasie dołączone do “Super Expressu”, nie wiadomo jednak jeszcze, kiedy dokładnie to się stanie. SMB prowadzi także rozmowy z wydawnictwem Axel Springer Polska o możliwości zamieszczenia nalepek w “Newsweeku” i tytułach kobiecych. Monika Zarzycka, dyr. gen. SMB, mówi, że stowarzyszenie chciałoby w pierwszej fazie akcji rozprowadzić około 2 mln nalepek. Dalsze działania mają zależeć od pierwszych efektów tej inicjatywy. (TW)