Kraj

Pizza Hut wprowadza limitowaną serię nowych produktów

Sieć restauracji Pizza Hut (AmRest) wprowadziła do sprzedaży limitowaną serię trzech nowych wariantów pizz: Uczta Vitae, Uczta Solare i Uczta...

Sieć restauracji Pizza Hut (AmRest) wprowadziła do sprzedaży limitowaną serię trzech nowych wariantów pizz: Uczta Vitae, Uczta Solare i Uczta Amore. Są to pizze o nietypowym, prostokątnym kształcie, produkty tej linii sprzedawane będą tylko do początku sierpnia br. Jak mówi Katarzyna Franus, brand manager Pizza Hut, dodatkowa oferta promocyjna “dwie pizze prostokątne w cenie jednej” dotyczy wyłącznie jednego sposobu sprzedaży – na wynos – dwie prostokątne pizze z nowej wakacyjnej serii sprzedawane są na wynos w cenie 24,90 zł (czyli tyle, ile kosztuje jedna w lokalu), natomiast dwie takie pizze z dostawą do domu kosztują 29,90 zł. Według Katarzyny Franus nowe pizze oferowane są w prostokątnym kształcie, aby odróżnić je od innych tradycyjnych pizz (okrągłych) sprzedawanych w tradycyjnej cenie. Nowe produkty reklamowane są na firmowych ulotkach dostarczanych do mieszkań w miastach, w których sieć Pizza Hut ma swoje lokale – obecnie jest to 47 restauracji w 23 miastach, z czego 18 w Warszawie. (MB)