Zagranica

Microsoft przenosi swój budżet reklamy online do Universal McCann Interactive

Firma Microsoft zakończyła w Wielkiej Brytanii współpracę z domem mediowym Media Contact i zdecydowała o przeniesieniu swojego wartego 2,5 mln...

Firma Microsoft zakończyła w Wielkiej Brytanii współpracę z domem mediowym Media Contact i zdecydowała o przeniesieniu swojego wartego 2,5 mln funtów budżetu mediowego na reklamę w internecie do domu mediowego Universal McCann Interactive. W ramach tego budżetu znajdują się wydatki na reklamę online produktów i usług Microsoftu dla klientów indywidualnych, biznesowych oraz serwisów sieciowych Microsoftu – MSN Service. Universal Interactive będzie odpowiadał za planowanie, zakup mediów oraz działania e-mail marketingu oraz za rozwój strategii w tym zakresie. Media Contact obsługiwał interaktywny budżet mediowy Microsoftu przez ostatnie sześć lat. Universal Interactive obsługuje wydatki na media dotyczące reklam konsoli do gier Microsoftu – Xbox. Według niepotwierdzonych informacji na jesieni tego roku ma ruszyć duża kampania reklamowa, w której Microsoft ma promować najnowszą wersję swojego sztandarowego produktu – pakietu MS Office. (“BrandRepublic”)