Kraj

Autocentrum.pl uruchomiło ranking reklam motoryzacyjnych

Redakcja witryny motoryzacyjnej Autocentrum (www.autocentrum.pl) postanowiła uruchomić "Ranking motoreklam", w którym każdy kierowca może potępić jego zdaniem najgorsze oraz premiować...

Redakcja witryny motoryzacyjnej Autocentrum (www.autocentrum.pl) postanowiła uruchomić “Ranking motoreklam”, w którym każdy kierowca może potępić jego zdaniem najgorsze oraz premiować najprzyjaźniejsze kreacje reklamowe związane z motoryzacją. “AutoCentrum.pl to przede wszystkim forum wymiany opinii na tematy motoryzacyjne prawdziwych znawców, czyli zwykłych użytkowników samochodów, przeciętnych bywalców serwisów naprawczych – słowem kompendium wiedzy o samochodach i nie tylko. Reklamy między innymi wpływają na postrzegany wizerunek różnych modeli aut, dlatego chcieliśmy dać użytkownikom możliwość przedstawienia swoich opinii także w tym zakresie. Na razie wystartowaliśmy z reklamami internetowymi. Jeśli pomysł spotka się z zainteresowaniem użytkowników – będziemy rozważali rozszerzenie rankingu o reklamy z innych mediów” – powiedział Zachar Zawadzki, managing director Autocentrum.pl.