Kraj

Nowa forma obsługi klientów strategicznych w "Super Expressie"

Media Express, wydawca "Super Expressu", od dziś oferuje swoim klientom strategicznym nową formę obsługi. Kontaktami z nimi zajmują się specjalne...

Media Express, wydawca “Super Expressu”, od dziś oferuje swoim klientom strategicznym nową formę obsługi. Kontaktami z nimi zajmują się specjalne zespoły zadaniowe. Tworzą je wybrane osoby nie tylko z Biura Reklamy i Ogłoszeń Media Express, ale także z różnych działów całego Media Express. “Tak przydzieliliśmy zadania, by rzeczywiście ulepszać i przyspieszać procesy decyzyjne” – powiedział Rafał Wiśniewski, od początku czerwca br. dyrektor Biura Reklamy i Ogłoszeń Media Express. Przed jego przyjściem do wydawnictwa dział ds. kontaktów z klientami strategicznymi miał bardzo uszczuplony skład. Wcześniej, na początku kwietnia br., z Media Express odeszła jego szefowa Iga Niewiadomska (dziś dyrektor zarządzający agencji PR Ink & Company). “Miałem dwie możliwości: próbować odbudowywać zespół albo przeprowadzić reorganizację” – powiedział Rafał Wiśniewski. Podkreślił, że celem tej zmiany i innych zmian organizacyjnych w Biurze Reklamy i Ogłoszeń jest zwiększenie udziałów “Super Expressu” w rynku reklamy oraz polepszenie obsługi jego klientów. (KP)