M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Masonite planuje jesienną kampanię, na razie akcja directmailingowa

Serwis Dzienny | 2 lipca 2003, 00:00

Masonite, producent płyt tłoczonych, z których produkuje się drzwi wewnętrzne, przygotował akcję directmailingową o charakterze BtoB. Do blisko 300 punktów...

Masonite, producent płyt tłoczonych, z których produkuje się drzwi wewnętrzne, przygotował akcję directmailingową o charakterze BtoB. Do blisko 300 punktów sprzedaży drzwi rozesłany został zestaw mailingowy informujący dyrektorów odpowiedzialnych za zamówienia, w jaki sposób rozpoznawać drzwi wyprodukowane przez Masonite. Do zestawu dołączona jest lupa, która ma pomóc w identyfikowaniu znaku Masonite umieszczanego w jednym z rogów płyt drzwiowych. Dodatkowo do zestawu dołączone zostały ankiety konsumenckie dla klientów końcowych. Akcja jest elementem tegorocznej kampanii reklamowej, która ma informować o tym, że na rynku pojawił się produkt ze znakiem jakości Masonite (zbudowanie świadomości tego identyfikatora ma pomóc kupującym w znalezieniu w punkcie sprzedaży produktu znanego z reklam). Start kampanii mediowej planowany jest na wrzesień. Potrwa ona do połowy listopada, szczegóły mediaplanu nie są jeszcze znane. Planowaniem kampanii i zakupem mediów dla Masonite zajmuje się agencja Aurea Concept, działaniami public relations agencja PR Market Consult. Jesienna kampania będzie kontynuacją wcześniejszych, wiosennych działań. Motywem przewodnim kampanii będzie lupa powiększająca znak Masonite wytłoczony w rogu drzwi. Grupę docelową kampanii tworzą z jednej strony inwestorzy indywidualni (kobiety i mężczyźni w wieku 35-50 lat, mieszkańcy dużych miast, będący w trakcie remontowania lub wykańczania mieszkań i domów), a z drugiej - firmy remontowe, architekci i sieci dystrybucji drzwi. W kampanii wiosennej komunikacja kierowana do tej pierwszej grupy obejmowała pisma wnętrzarskie (m.in. "Cztery Kąty", "M jak mieszkanie", "Moje Mieszkanie"), a część kierowana do specjalistów - magazyny branżowe (m.in. "Materiały Budowlane", "Murator", "Przewodnik Budowlany", "Architektura i Biznes"). Uzupełnieniem kampanii prasowej były działania w internecie (na stronach www.muratordom.pl i www.muratorplus.pl oraz www.masonite.pl). Masonite to firma istniejąca od 1925 r. Jest jednym z największych międzynarodowych producentów płyt pilśniowych. Działa w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie. (MG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,