Kraj

Miesięcznik o sztuce "Arteon" ma cotygodniowy serwis online

"Arteon. Magazyn o sztuce" uruchomił cotygodniowy serwis wydarzeń artystycznych pod nazwą Aktualia online. Serwis drogą elektroniczną trafia do czytelników "Arteonu",...

“Arteon. Magazyn o sztuce” uruchomił cotygodniowy serwis wydarzeń artystycznych pod nazwą Aktualia online. Serwis drogą elektroniczną trafia do czytelników “Arteonu”, którzy wykupili prenumeratę pisma na minimum sześć wydań. W Aktualiach online gromadzone są informacje o wystawach, wykładach i imprezach towarzyszących. “Arteon” wydaje spółka Dom Wydawniczy “Kruszona” z Poznania. Nakład wynosi 4 tysiące egzemplarzy. Jak przekazała Joanna Nawrocka, kierownik działu marketingu i promocji “Arteonu”, sprzedaż miesięcznika systematycznie rośnie i w tej chwili wynosi średnio 2,6 tys. egz. “Arteon” przeobraził szatę graficzną. Opracowała ją Sylwia Tomczyk, dyrektor artystyczna pisma. W nowym layoucie postawiła m.in. na lepsze wyeksponowanie zdjęć. Odbiorcami “Arteonu” są zwłaszcza studenci z dużych miast. Uczą się nie tylko w szkołach artystycznych, ale też na wielu wydziałach humanistycznych. “Naszym podstawowym celem jest podążanie za wydarzeniami” – powiedziała Joanna Nawrocka. (KP)