Kraj

Bellona wprowadza zmiany w tygodniku "Polska Zbrojna"

Dom Wydawniczy "Bellona" wprowadza od lipca br. zmiany w tygodniku o tematyce militarno-wojskowej "Polska Zbrojna". Pierwszy lipcowy numer pojawi się...

Dom Wydawniczy “Bellona” wprowadza od lipca br. zmiany w tygodniku o tematyce militarno-wojskowej “Polska Zbrojna”. Pierwszy lipcowy numer pojawi się w nowej szacie graficznej, z nowym layoutem. Pismo będzie wydawane na lepszym papierze. Układ artykułów ma być czytelniejszy, stopniowo poszerzana będzie tematyka tytułu. Obniżono cenę pisma z 5 zł do 2 zł. “Ponieważ planujemy dużą akcję dotarcia do nowych grup czytelniczych, chcemy, by cena była bardziej rynkowa” – mówi Renata Nita, zastępca kierownika ds. marketingu Domu Wydawniczego “Bellona”. Zwiększony został nakład pisma – z 28 tys. egz. do 48 tys. W związku z wprowadzaniem zmian wydawca pisma planuje szeroko zakrojoną akcję promocyjną. Działania zostały przygotowane siłami własnymi wydawnictwa we współpracy z departamentem promocji wojskowości Ministerstwa Obrony Narodowej. Budżet kampanii nie został ujawniony. Działania będą prowadzone w rejonach Polski o dużej tradycji wojskowej. Kampania obejmuje m.in. marketing bezpośredni (mailing pocztowy i elektroniczny), promocję w punktach sprzedaży (m.in. w sieci EMPiK), reklamę w prasie (m.in. pisma “Angora” i “Przegląd”) oraz bannery reklamowe na stronach internetowych związanych z wojskowością i militariami. Działaniom towarzyszyć będą eventy zaplanowane na okres letni. “Będą to pikniki w dużej mierze odwołujące się do tematyki wojskowej” – mówi Renata Nita. Latem planowane są też dziłania promocyjne przygotowywane we współpracy z wybranymi mediami lokalnymi. (PM)