Kraj

Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię Serwisu Peugeot

Agencja reklamowa Euro RSCG New Europe przygotowała kreację kampanii reklamowej Serwisu Peugeot. "Jej grupą docelową są wszyscy posiadacze samochodów Peugeot...

Agencja reklamowa Euro RSCG New Europe przygotowała kreację kampanii reklamowej Serwisu Peugeot. “Jej grupą docelową są wszyscy posiadacze samochodów Peugeot bez względu na to, czy pojazdy te są na gwarancji, czy nie, i bez względu na wiek klientów” – mówi Anna Pajączkowska, specjalista ds. reklamy w Peugeot Polska. Kampania potrwa do 5 lipca br. Jej celem jest zaproszenie klientów do skorzystania z wakacyjnej oferty Serwisu Peugeot, czyli darmowej kontroli samochodu, rabatów na letnie akcesoria, nowych usług takich jak “Ryczałty Peugeot” czy otrzymania darmowych atlasów Polski. Ponadto koncern zamierza poprzez kampanię budować przyjazny wizerunek Serwisu Peugeot oraz budować bazę danych klientów Serwisu. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Brand & Media OMD. Ma ona miejsce w tytułach prasy lokalnej (m.in.: “Kurier Poranny”, “Kurier Szczeciński”, “Nasze Miasto Kraków”, “Przegląd Koniński”) oraz w Programie I Polskiego Radia, w Trójce i w Radiu Zet. (PU)