Kraj

Ferax przygotowuje projekt promocyjny "Dzień Spódnicy" marki Gatta

Firma Ferax, producent rajstop marki Gatta, planuje reallizację projektu promocyjnego pod hasłem "Dzień Spódnicy". Akcja ma mieć charakter public relations...

Firma Ferax, producent rajstop marki Gatta, planuje reallizację projektu promocyjnego pod hasłem “Dzień Spódnicy”. Akcja ma mieć charakter public relations i obejmie relacje z mediami, kręgami opiniotwórczymi i otoczeniem konsumenckim. Jej celem ma być promocja mody na noszenie spódnic. Ferax chce przeprowadzić cykl spotkań z mediami (radio, prasa, telewizja), inicjować publikację materiałów prasowych i emisję programów radiowych i telewizyjnych oraz organizować konkursy dla ich odbiorców. W projekcie mają również wziąć udział znane postaci życia społecznego. Na promocję złożą się także wydarzenia specjalne, tj. pikniki, pokazy mody oraz uroczysta gala wieńcząca całą akcję. Za strategię i przebieg działań promocyjnych (czerwiec-październik br.) odpowiada firma Ink & Company (należąca do The Bridge, część WPP Group). (JP)