Kraj

Letnia kampania społeczna skierowana do sprzedawców

Na początku lipca startuje kampania społeczna realizowana przez firmę konsultingową Marketing & Communications Consultants, Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego i Państwową...

Na początku lipca startuje kampania społeczna realizowana przez firmę konsultingową Marketing & Communications Consultants, Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego i Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. Jej celem jest ograniczenie sprzedaży alkoholu nieletnim poprzez zmianę postawy sprzedawców i dorosłych Polaków. Marketing & Communications Consultants jest odpowiedzialna za opracowanie strategii, kreację przygotowała agencja Studio Opus B, za planowanie mediów odpowiedzialny jest Media Group. Na kampanię składają się dwa 30-sekundowe spoty (w jednym z nich występuje Piotr Fronczewski) emitowane w TVP1, TVP2, TVP3 oraz kilku stacjach komercyjnych. Patronem medialnym kampanii jest Radio Zet emitujące spot radiowy. Przewidziane są także reklamy outdoorowe w 9 największych miastach Polski (lipiec) oraz miejscowościach wypoczynkowych (lipiec i sierpień).

W ramach kampanii przygotowano też zestawy materiałów BTL dla ok. 80 tys. sprzedawców (ulotki, plakaty itp). Kampania przebiega pod hasłem: “Alkohol – nieletnim wstęp wzbroniony”. (AMS)