Kraj

Panasonic wspiera konkurs kampanią radiowo-internetową

Do końca tygodnia potrwa kampania reklamowa Panasonic Polska. Jest to kampania produktowa mająca na celu promocję radiomagnetofonów tej firmy. Kampania...

Do końca tygodnia potrwa kampania reklamowa Panasonic Polska. Jest to kampania produktowa mająca na celu promocję radiomagnetofonów tej firmy. Kampania towarzyszy konkursowi dla konsumentów, który potrwa do końca lipca. Jego uczestnicy wymyślają hasła reklamowe dla radiomagnetofonów samochodowych Panasonica, główną nagrodą jest samochód osobowy. Kampania obejmuje przede wszystkim radio (m.in. RMF FM, Radio Zet, Pogoda, Wawa, Blue FM Wrocławia, Kolor Wrocław), dodatkowo prasę (dodatek motoryzacyjny “Gazety Wyborczej”) i internet (serwis motoryzacyjny na portalu Gazeta.pl). Strategia i kreacja kampanii oraz planowanie i zakup mediów dokonane zostały przez Gruppę Ogilvy. Uzupełnieniem działań mediowych są materiały POS w sklepach, w których sprzedawany jest sprzęt Panasonica. Jak zapowiada Andrzej Słodki, public relations coordinator Panasonic Polska, kolejne kampanie tej firmy będą miały miejsce jesienią br. Prawdopodobnie będą one miały charakter produktowy, jedna z nich w dużym stopniu wykorzystywać będzie telewizję. Bliższych szczegółów firma na razie nie ujawnia. (MG)