Zagranica

Kolejna kontrowersyjna kampania Orange w Wielkiej Brytanii

Orange, gigant telefonii komórkowej, broni swojej kontrowersyjnej reklamy, w której do promocji telefonów wykorzystano dziecko. Kreacja kampanii, przygotowana przez agencję...

Orange, gigant telefonii komórkowej, broni swojej kontrowersyjnej reklamy, w której do promocji telefonów wykorzystano dziecko. Kreacja kampanii, przygotowana przez agencję Mother, pokazuje młodego chłopca naśladującego biznesowe techniki treningowe, by wyjaśnić użytkownikom telefonów Orange, jak mogą wycisnąć więcej ze swoich komórek. Kampanię skrytykował National Family & Parents Institute, jednak nie ma do niej jak na razie zastrzeżeń Independent Television Commision. Orange planował zwołanie wczoraj specjalnej konferencji prasowej, na której miał przedstawić efekty kampanii – odzew ze strony konsumentów, jak i efekty czysto sprzedażowe. Mother przejęła obsługę budżetu Orange po rezygnacji z niego przez Lowe w październiku ub.r. (“Brand Republic”)