Kraj

TequilaBTL Group wspiera sprzedaż marek Parker i Waterman

TequilaBTL Group prowadzi akcję business to business dla marek Parker i Waterman oraz Paper Mate i Rotring należących do Sanford...

TequilaBTL Group prowadzi akcję business to business dla marek Parker i Waterman oraz Paper Mate i Rotring należących do Sanford Newell Rubbermaid Poland SA. Akcja potrwa do końca lipca br.

W ramach akcji prowadzony jest telemarketing i mailing skierowany do osób odpowiedzialnych za zakupy upominków i gadżetów reklamowych w kilkuset największych firmach i agencjach reklamowych w Polsce. TequilaBTL Group zajęła się zakupem bazy danych zawierającej wybrane adresy oraz zleciła przeprowadzenie telemarketingu. Następnie na podstawie danych osobowych zebranych podczas telemarketingu zostanie wysłany mailing do 600 osób – decydentów w sprawie zakupów upominków reklamowych. Przesyłka zawiera czerwone wino Chateau Valoussiere rocznik 1999, zapakowane w drewnianą skrzynię z logo Waterman i Parker wypalonym na wieczku. W skrzyni znajduje się również list z pieczęcią lakową oraz folder reklamowy. W czasie drugiego etapu telemarketingu sprawdzane będzie, czy osoba otrzymała przesyłkę, oraz zaproponowane zostanie spotkanie z doradcą biznesowym Sanford w celu szczegółowego zapoznania się z ofertą. Po spotkaniu osoby te otrzymają pióro. Natomiast do tych, którzy rezygnują ze spotkania, wysłany zostanie pakiet informacyjny z folderami.

Celem kampanii jest wzbudzenie zainteresowania osób odpowiedzialnych za zakupy upominków i gadżetów reklamowych w wybranych firmach ofertą firmy Sanford dotyczącą marek Parker i Waterman oraz Paper Mate i Rotring oraz umówienie spotkań z doradcami biznesowym Sanford.