Kraj

Osiem wirtualnych tytułów Axel Springer Polska w sieci IDMNet

Z początkiem lipca wirtualny "Newsweek", "Auto Świat", "Komputer Świat", "Profit", "Dziewczyna", "Popcorn", "Auto Sukces" i "Komputer Świat Gry" (wydawnictwo Axel...

Z początkiem lipca wirtualny “Newsweek”, “Auto Świat”, “Komputer Świat”, “Profit”, “Dziewczyna”, “Popcorn”, “Auto Sukces” i “Komputer Świat Gry” (wydawnictwo Axel Springer Polska) przystąpiły do sieci reklamowej IDMNet. Wyłączną sprzedażą powierzchni reklamowej w serwisach zajmuje się Internetowy Dom Mediowy Net. Korzyści dla klientów to przede wszystkim lepsze warunki sprzedaży: uproszczona obsługa i wykorzystanie wyników badań Prawdziwy Profil, co zapewnia wygodniejsze planowanie efektywnych kampanii. Obecnie witryny czasopism, które przystąpiły do IDMNet, obsługują ponad 500 tys. unikatowych użytkowników miesięcznie, którzy z kolei generują około 6 mln odsłon. Liczby te rosną z każdym miesiącem. “Nasze witryny pomagają zacieśniać więzi czytelników z ulubionymi czasopismami oraz zdobywać nowych. Zależy nam na budowaniu społeczności, dlatego odmawiamy wchodzenia w portale, gdzie treść staje się anonimowa, a użytkownik masowy. My mamy konkretnych, wiernych odbiorców i dlatego odpowiada nam formuła federacji, którą proponują sieci reklamowe. Poza tym razem łatwiej zdobywać budżety reklamy internetowej, na których zależy każdemu nadawcy” – mówi Marcin Przasnyski, dyrektor wydawniczy tytułów komputerowych.