Kraj

Intendo stworzyła program lojalnościowy dla księgarń Omnibus

Agencja Intendo przygotowała program lojalnościowy pod nazwą Klub Omnibus Plus skierowany do klientów sieci księgarni językowych Omnibus. Program wystartował pod...

Agencja Intendo przygotowała program lojalnościowy pod nazwą Klub Omnibus Plus skierowany do klientów sieci księgarni językowych Omnibus. Program wystartował pod koniec czerwca. Jego celem jest wyselekcjonowanie grupy najlepszych klientów. Przedsięwzięcie jest wspierane przez oprogramowanie przygotowane specjalnie na potrzeby klubu, funkcjonujące we wszystkich oddziałach księgarni. Zebrane w ten sposób dane będą stanowiły punkt wyjścia do dalszych działań promocyjnych precyzyjnie kierowanych do wybranych nabywców. Klienci księgarń otrzymują najpierw Kartę Przejściową, a dopiero potem Kartę Klubową, na której mogą zbierać punkty (rejestracja punktów następuje automatycznie przy zapłacie) wymieniane potem na nagrody. Informacje o Klubie Omnibus Plus pojawiały się na uczelniach i w szkołach średnich (plakaty, ulotki etc.) oraz w księgarniach Omnibus. Prowadzony jest również mailing do aktualnych i potencjalnych klientów. (AMS)