M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Daewoo rozpoczęło kampanię reklamową swojej limuzyny

Serwis Dzienny | 14 września 1999, 00:00

Daewoo rozpoczęło wczoraj kampanię reklamową modelu Chairman. Jest to najdroższy model koncernu sprzedawany w Polsce. Chairman jest zaliczany do segmentu...

Daewoo rozpoczęło wczoraj kampanię reklamową modelu Chairman.

Jest to najdroższy model koncernu sprzedawany w Polsce. Chairman jest zaliczany do segmentu aut luksusowych, którego wielkość jest szacowana na kilkaset samochodów rocznie. Kampania reklamowa obejmie prasę codzienną: "Gazetę Wyborczą", "Rzeczpospolitą" oraz magazyny i tygodniki, w tym również pisma anglojęzyczne. Firma przewidziała także działania BTL. Kampania, która ma się zakończyć w październiku, została przygotowana przez NOS BBDO, media kupuje agencja MindShare. (KD)