M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

M&S szuka agencji reklamowej dla swojej najnowszej kolekcji dla kobiet

Serwis Dzienny | 7 lipca 2003, 00:00

Brytyjska sieć sklepów odzieżowych Marks & Spencer rozmawia z kilkoma agencjami reklamowymi. Przedmiotem tych rozmów jest opracowanie strategii reklamowej dla...

Brytyjska sieć sklepów odzieżowych Marks & Spencer rozmawia z kilkoma agencjami reklamowymi. Przedmiotem tych rozmów jest opracowanie strategii reklamowej dla najnowszej, kobiecej kolekcji ubrań. Nie wiadomo, czy agencja Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R, która obecnie obsługuje budżet (szacowany na 26 mln funtów), została zaproszona do przedstawienia swojego briefu. Brief powinien zawierać plan strategii marketingowej, która pozwoli zdobyć jak największe udziały w sprzedaży. Brytyjski rynek odzieżowy jest największym sektorem po rynku spożywczym. Kampania reklamowa będzie kierowana do kobiet w wieku 35-45 lat i ma zachęcać kobiety do wizyty w sklepach M&S. W ub.r. wartość sprzedaży kobiecych ubrań wyniosła 30,4 biliona funtów. Według szacunków firmy Verdict wzrost sprzedaży kobiecej odzieży w tym roku zanotuje mniejszy spadek - 3,2 proc., a w ub.r. zanotował 6,8 proc. W styczniu br. M&S mianował nowego dyrektora marketingu, którym została Alice Avis, wcześniej brand director whisky Johnnie Walker, marki należącej do koncernu Diageo. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , , ,