Kraj

AMS SA kontynuuje akcję "Czystość wiat przystankowych"

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA rozszerzyła monitoring wiat przystankowych na kolejne miasta - Kraków i aglomerację śląską. Stałą ochroną zapewnianą...

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA rozszerzyła monitoring wiat przystankowych na kolejne miasta – Kraków i aglomerację śląską. Stałą ochroną zapewnianą przez firmę Juwentus są już objęte 524 wiaty w Warszawie. Celem całodobowego monitoringu jest zapobieganie niszczeniu wiat, kradzieżom ich elementów oraz nielegalnemu naklejaniu ulotek. “Mamy nadzieję, że akcja prowadzona w całej aglomeracji śląskiej odniesie podobny sukces, jaki miał miejsce w Warszawie. Dzięki programowi “Czystość wiat” został poprawiony porządek w obrębie wiat przystankowych, co wpłynęło też na większe bezpieczeństwo pasażerów” – mówi Andrzej Jurczyński, dyrektor regionu Śląsk AMS SA. Akcja “Czystość wiat” jest elementem programu porządkowania systemu nośników zakładającego nie tylko poprawę estetyki i czystości wiat przystankowych, ale i poprawę jakości wszystkich sieci AMS SA, m.in. w zakresie modernizacji technicznej billboardów i ich identyfikacji wizualnej. Realizacja całego programu jest przeprowadzana etapami rozłożonymi na cały 2003 rok.