Kraj

CP DDB przygotowała kampanię filmu "Ciało"

Agencja Corporate Profiles DDB przygotowała kampanię reklamową filmu "Ciało" - debiutanckiego projektu wyprodukowanego przez Look Film Studio - firmę Mariusza...

Agencja Corporate Profiles DDB przygotowała kampanię reklamową filmu “Ciało” – debiutanckiego projektu wyprodukowanego przez Look Film Studio – firmę Mariusza Łukasiewicza (założyciela Lukas Banku, obecnie rozwijającego nową sieć bankowości – Eurobank).

Jak mówi Szymon Gutkowski, dyrektor generalny i strategiczny CP DDB, podstawym medium kampanii są kina. Kampania kinowa trwa już od kilku tygodni. “Średnia częstotliwość chodzenia do kina w Polsce jest bardzo niska – nawet rasowi kinomani chodzą średnio tylko raz na kilka tygodni. Dlatego kampania kinowa musi trwać długo, a to z kolei powoduje, że musieliśmy przygotować wiele różnych filmów reklamowych” – mówi Gutkowski. CP DDB przygotowało ok. 10 różnych zwiastunów filmu “Ciało” – są to krótkie i dowcipne scenki z filmu, pokazujące jego charakter i mające zachęcić do przyjścia na niego do kina. W ramach przygotowania kampanii filmu agencja przygotowała także jego logo. “Zaprojektowaliśmy logotyp filmu w ten sposób, by pokazywał, iż jest to film bardzo świeży, a nie po prostu kolejna polska komedia” – wyjaśnia Gutkowski. Premiera filmu będzie miała miejsce pod koniec sierpnia. Kampania kinowa uzupełniona będzie o reklamę w radiu, prasie i outdoorze, jednak nie udało nam się na razie uzyskać szczegółów na temat tych działań. “Ciało” jest pierwszym filmem wyprodukowanym przez Look Film Studio. Wytwórnia Mariusza Łukasiewicza zamierza promować utalentowanych polskich twórców. Animowaną czołówkę studia, która będzie wyświetlana przed filmem “Ciało”, stworzyła firma Platige Image (m.in. Tomasz Bagiński – nominowany w tym roku do Oskara za animację pt. “Katedra”). (MG)