Zagranica

PHD pokonał Starcom Motive i wygrał budżet Revlona

PHD wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów kosmetycznego giganta Revlon International. Budżet tej firmy szacowany jest na blisko 3...

PHD wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów kosmetycznego giganta Revlon International. Budżet tej firmy szacowany jest na blisko 3 mln funtów. W ostatnim etapie przetargu brał również udział dom mediowy Starcom Motive. W przetargu startowały również domy mediowe Manning Gottlieb OMD i MindShare. Dotychczas budżet tego klienta obsługiwała mediowa agencja Mediaedge:cia, która odziedziczyła go po połączeniu się The Media Edge z CIA. Revlon rozpoczął mediowy przetarg w kwietniu br., był on nadzorowany przez Chrisa Elshawa, nowego general managera Revlona na rynki Wielkiej Brytanii i Irlandii. Kreacją dla brytyjskich brandów Revlona zajmuje się agencja Wieden & Kennedy z Londynu. Kreacją korporacyjnych reklam zajmuje się agencja Deutsche (Interpublic), której zakres współpracy z koncernem pozostał bez zmian. Wśród największch brandów firmy są: Revlon, seria dezodorantów Mitchum, kosmetyki zapachowe Charlie, kosmetyki do makijażu Ultima II i Almay. Ostatnio koncern postanowił rozwijać nowe linie kosmetyków, m.in. Revlon SunCare, których termin debiutu został tak ustalony, aby pokrył się z wejściem na ekrany kolejnej części filmu o przygodach Jamesa Bonda. Halle Berry, która gra partnerkę Bonda, jest twarzą Revlona. (“BrandRepublic”)