Kraj

Peugeot reklamuje model 607 Felin

Do 31 lipca potrwa kampania reklamowa Peugeot 607, która rozpoczęła się 1 lipca. Celem kampanii jest umocnienie wizerunku Peugeot 607...

Do 31 lipca potrwa kampania reklamowa Peugeot 607, która rozpoczęła się 1 lipca. Celem kampanii jest umocnienie wizerunku Peugeot 607 jako najbardziej rasowego samochodu w swojej kategorii. W TV oraz kinie emitowany jest 30-sekundowy spot “Feline”. W prasie ukazują się całostronicowe ogłoszenia “Wilk”. Zarówno spot TV, jak i reklama prasowa powstały w sieci Euro RSCG i zostały adaptowane na rynek polski przez agencję Euro RSCG New Europe. W kampanii wykorzystano: TV (TVN24, Discovery, Animal Planet, Canal Plus Niebieski, Ale Kino, Hallmark, National Geographic), prasę (“Polityka”, “Forum”, “Wprost”, “Kalejdoscope”, “Businessweek Polska”, magazyn “Business Centre”) i kino. Mediami zajął się Brand & Media OMD.

Kampania prezentuje Peugeot 607 jako samochód o pięknej sylwetce

i drapieżnym charakterze. W reklamie TV Peugeot 607 majestatycznie przemierza miasto. Mijani ludzie na widok samochodu reagują jak zwierzęta w obliczu zagrożenia – stroszą sierść, prezentują rogi lub wydają groźne okrzyki. Peugeot 607 budzi powszechny respekt jako “Rasowy drapieżnik”. Reklama prasowa prezentuje Peugeot 607 stojący na wzgórzu, który niczym wilk obserwuje z oddali stado zwykłych samochodów “pasących” się na łące niczym owce.