M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Vulcan Media WPE z płytą CD-ROM

Serwis Dzienny | 15 września 1999, 00:00

Vulcan Media Wydawnictwo Publikacji Elektronicznych, część wydawnictwa naukowego PWN, ogłosiło wyniki przetargu na kampanię telewizyjną, promującą wejście na rynek nowego...

Vulcan Media Wydawnictwo Publikacji Elektronicznych, część wydawnictwa naukowego PWN, ogłosiło wyniki przetargu na kampanię telewizyjną, promującą wejście na rynek nowego czasopisma dla kolekcjonerów z płytą CD-ROM. Do przetargu zaproszono dziewięć agencji, ale odpowiedziały tylko trzy: NOS BBDO, Testardo i Tuba. Ostatecznie jednak budżet oceniany na ok. 2 mln zł trafił do nie stającej w przetargu wrocławskiej agencji Zebra. "Pierwsze trzy agencje zaprezentowały bardzo ciekawe pomysły, które jednak nie do końca odpowiadały naszej wizji produktu - wyjaśnił Marczello Georgiew, dyrektor handlowy i członek zarządu Vulcan Media - dlatego zdecydowaliśmy się zaprosić trzy kolejne, Zebra okazała się najlepszą z nich". Najważniejsi klienci Zebry to m.in.: Wrozamet (Mastercook), Van Pur, Aquakonrad (woda mineralna Oktawa), Warta Vita SA, Telefonia Lokalna Dialog. (AMS)