Kraj

Bakoma SA poszerza linię jogurtów Twist

Bakoma SA poszerza linię jogurtów do picia Bakoma Twist. Producent wprowadził do sprzedaży nowy wariant smakowy: jogurt o smaku jabłkowo-miętowym....

Bakoma SA poszerza linię jogurtów do picia Bakoma Twist. Producent wprowadził do sprzedaży nowy wariant smakowy: jogurt o smaku jabłkowo-miętowym. Nowy produkt wspierany jest kampanią reklamową na nośnikach reklamy zewnętrznej (tablice formatu 6×3, 4×3 i 12×3 w ośmiu największych aglomeracjach w kraju) oraz w radiu (RMF i Eska oraz wybrane stacje lokalne). Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja PZL, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Według Anny Tatomir, marketing managera Bakoma SA, sprzedaż jogurtów pitnych wzrasta w okresie letnim, a nowy jabłkowo-miętowy smak, jak wynika z badań, jest jednym z ulubionych przez konsumentów soków i napojów. Hasło reklamowe nowego produktu Bakomy “Nie lód, a chłód” akcentuje, że jogurt pitny może być alternatywą dla lodów i soków w letnie gorące dni. Według Anny Tatomir marka Twist jest adresowana do wszystkich konsumentów, jednak kupowana jest głównie przez młode osoby do 35. roku życia. Według danych MEMRB liderem na rynku jogurtów do picia jest Danone (jego udział wynosi 19 proc.), natomiast udział Bakomy wynosi 18 proc. (MB)