M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Vinpol odświeża wizerunek swoich produktów

Serwis Dzienny | 15 września 1999, 00:00

Niemiecka grupa Henkell & Sšhnlain, która od ub.r. jest właścicielem 99,87 proc. udziałów w Toruńskich Piwnicach Win Vinpol, odnotowała w...

Niemiecka grupa Henkell & Sšhnlain, która od ub.r. jest właścicielem 99,87 proc. udziałów w Toruńskich Piwnicach Win Vinpol, odnotowała w ciągu ostatniego roku obroty w wysokości 134 mln zł. Sprzedała w tym okresie 13,5 mln butelek win deserowych i 2,8 mln butelek win gazowanych. Mniejszy udział w wolumenie sprzedaży mają inne produkty: wermuty, brandy, wódki i wina stołowe. Sztandarowym produktom Vinpolu, tj. winom musującym Afrodite i Raffaello, firma chce nadać nowy wizerunek. Obok zmienionych, klasycznych opakowań 0,75 l Vinpol zaczął oferować te marki w butelkach o pojemności 0,375 l oraz w dwupakach pod nazwą Millennium 2000. Nowym produktom towarzyszą działania promocyjne wspierające sprzedaż. Niemieccy właściciele zapowiadają też budowę nowego zakładu produkcyjnego w Toruniu. (JP)