Kraj

Agencja G7 przygotowała kampanię dotyczącą Windsurfing Era Cup

Agencja reklamowa G7 przygotowała kampanię, której celem jest poinformowanie młodych, aktywnych ludzi z większych miast o zawodach 4. edycji organizowanych...

Agencja reklamowa G7 przygotowała kampanię, której celem jest poinformowanie młodych, aktywnych ludzi z większych miast o zawodach 4. edycji organizowanych przez PTC (operator sieci Era) zawodów Windsurfing Era Cup oraz atrakcjach towarzyszących. W ten sposób organizator chce również zachęcić widzów do obejrzenia na żywo i wzięcia udziału w imprezach towarzyszących. W wykorzystywanych layoutach pokazano dynamikę i atrakcyjność samego sportu i imprez z nim związanych. Do komunikacji wybrano takie formy reklamy jak: outdoor (billboard, citylights, bannery na plażach, bannery podczas zawodów), prasa (ogłoszenia, artykuły sponsorowane w prasie sportowej), radio, telewizja (billboardy sponsorskie przed informacjami sportowymi w TVN) oraz internet (działania w sieci przygotowała agencja iLeo). Kampanię Windsurfing Era Cup poprzedziła kampania “Surfuj!” oparta na nowej wizualizacji marki usługi pre-paid Era Tak Tak. Od początku czerwca br. w szkółkach windsurfingowych i na plażach w całej Polsce pojawiły się flagi i bannery kampanii “Surfuj!”. Również instruktorzy ubrani byli w vesty (koszulki surfingowe) oparte na tej samej stylistyce. Kampania będzie trwała do 31 sierpnia 2003. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD. Cykl zawodów Windsurfing Era Cup organizowany jest przez PTC już po raz czwarty.