Kraj

Agencja iLeo zorganizowała konkurs promocyjny dla Philips Polska

Ruszył konkurs promujący trymery Philishave - maszynki do strzyżenia włosów oferowane przez Philips Polska - przygotowany przez firmę marketingu bezpośredniego...

Ruszył konkurs promujący trymery Philishave – maszynki do strzyżenia włosów oferowane przez Philips Polska – przygotowany przez firmę marketingu bezpośredniego iLeo. Celem konkursu prowadzonego pod hasłem “Szafa ubrań od Philishave” jest wzmacnianie wizerunku i znajomości zastosowań produktu pośród potencjalnych odbiorców – młodzieży z dużych miast. Biorący udział w konkursie odwiedzają specjalnie przygotowaną stronę internetową, na której umieszczono aplikację pozwalającą na kreowanie wizerunków i fryzur swoich bohaterów z pomocą własnej fantazji i trymera Philishave. Twórcy najciekawszych postaci otrzymają w prezencie szafę markowych ubrań i trymery Philishave. Konkurs promowany jest kampanią w internecie na portalu WP, komunikatorze Gadu Gadu i tlen.pl, a także kampanią radiową w RMF FM. Kreację spotu radiowego przygotowała agencja Leo Burnett Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy HMS Carat. Konkurs potrwa do 31 lipca br.