Kraj

GPD reorganizuje swoje struktury, Mariusz Radecki dyrektorem generalnym i kreatywnym

Agencja reklamowa GPD zakończyła proces przebudowy struktury wewnętrznej organizacji. "Celem tych działań jest podniesienie efektywności naszych działań i zwiększenie satysfakcji...

Agencja reklamowa GPD zakończyła proces przebudowy struktury wewnętrznej organizacji. “Celem tych działań jest podniesienie efektywności naszych działań i zwiększenie satysfakcji klientów ze współpracy z nami” – mówi Marta Cybulska, new business manager w GPD. Zmiana struktur trwała przez kilka ostatnich miesięcy. Wcześniej w agencji był jeden zespół kreatywny. Teraz zostały stworzone 2 niezależne zespoły obsługujące różnych klientów. Każdy z nich ma swojego creative group supervisora. Jednym z nich został Marek Wydłowski, który do tej pory pełnił funkcję acount managera. W GPD pracuje od 6 lat. Drugim zespołem pokieruje Sambor Mordalski, który wcześniej zajmował stanowisko senior art directora, a w agencji pracuje od 8 lat. W ramach reorganizacji w spółce zostało także stworzone stanowisko dyrektora generalnego odpowiedzialnego za strategię rozwoju firmy. Został nim Mariusz Radecki, który jednocześnie pełni funkcję dyrektora kreatywnego. Mariusz Radecki zajmie się także podziałem prac pomiędzy dwa nowo powstałe zespoły kreatywne. Jest on jednym z 3 współzałożycieli agencji istniejącej od 1991 r. (pozostałymi są: Leszek Zalewski, prezes zarządu, oraz Arkadiusz Wróbel, dyrektor ds. nowego klienta). Klientami GPD są m.in. Bank Zachodni WBK, Aral, Morliny (brand Morlinki), Canpol Babies (akcesoria dla dzieci), Rockwool, Beiersdorf-Lechia (brandy Nivea Baby i Bambino). W 2002 r. przychody agencji wyniosły 22,3 mln zł, natomiast sprzedaż operacyjna 6,9 mln zł. (PU)