Kraj

Marquard będzie odświeżał "Playboya", zawiesza rozmowy z Hachette

Wydawnictwo Marquard Media Poland zamierza odświeżyć miesięcznik "Playboy" oraz zwiększyć jego sprzedaż do poziomu 80-90 tys. egzemplarzy. Jak zapowiada Marcin...

Wydawnictwo Marquard Media Poland zamierza odświeżyć miesięcznik “Playboy” oraz zwiększyć jego sprzedaż do poziomu 80-90 tys. egzemplarzy. Jak zapowiada Marcin Meller, redaktor naczelny “Playboya”, planuje on ożywienie magazynu oraz zwiększenie jego prestiżu. Jednym ze środków, jakimi chce to osiągnąć, jest przyciągnięcie do magazynu znanych autorów, wśród nich np.: Manueli Gretkowskiej, Tomasza Piątka czy Tomasza Lipki. Wzrost sprzedaży ma być osiągnięty głównie dzięki zawartości magazynu. Jak powiedziała Beata Milewska, wiceprezes ds. wydawniczych w Marquard Media Poland, wydawnictwo nie planuje kampanii reklamowej do końca tego roku. W niektórych wydaniach magazynu pojawią się gadżety, np. książka. Wydawnictwo obecnie zawiesiło również swoje negocjacje z Hachette Filipacchi Polska w sprawie kupna magazynu “Maxim”. Milewska nie podała powodu tej decyzji. Według danych ZKDP średnia sprzedaż “Playboya” w styczniu br. wyniosła – 77,1 tys. egz, a w lutym – 71,4 tys. (JD)