Kraj

PKO BP ruszy z konkursem i kampanią promującą karty kredytowe

PKO BP wystartuje 17 lipca z konkursem dla konsumentów. Potrwa on do 30 września. Jego celem jest pozyskanie klientów na...

PKO BP wystartuje 17 lipca z konkursem dla konsumentów. Potrwa on do 30 września. Jego celem jest pozyskanie klientów na karty kredytowe Visa tego banku i budowanie bazy danych o klientach. W konkursie będą mogły wziąć udział osoby, które przed 30 września złożą w PKO BP wniosek o wydanie karty Visa i wypełnią kupon konkursowy. W kuponie podać trzeba będzie swoje dane osobowe oraz zaproponować hasło reklamowe dla kart kredytowych Visa. 50 najlepszych haseł uhonorowanych zostanie zestawami kina domowego marki Denon, a 100 kolejnych odtwarzaczami marki Denon. Dodatkowo każdy uczestnik konkursu otrzyma kupon rabatowy na zakup sprzętu Denon (7 proc.). Konkurs przygotowany został wspólnie z firmą Visa. Towarzyszyć mu będzie kampania prasowo-radiowa. Część prasowa obejmie tytuły: “Gazeta Wyborcza” i “Duży Format”, “Wprost”, “Polityka”, “Forum”, “Newsweek”, “Przekrój”, “Viva”, “Gala”, “Glamour”, “National Geographic”, “Profit”, “Przegląd”, “Trybuna”. Kampania radiowa prowadzona będzie w stacjach lokalnych. Budżet kampanii nie został ujawniony. Kampania potrwa przez cały czas prowadzenia konkursu, z największym natężeniem w lipcu i sierpniu. Uzupełnieniem kampanii będą materiały POS we wszystkich oddziałach PKO BP. Część ATL-ową kampanii przygotowała agencja PZL, BTL-ową Euro RSCG Dialog, planowaniem i zakupem mediów zajął się Mediaedge:cia, na co dzień obsługujący Visę. (MG)